Mijn Krediet

Wat is Mijn Krediet?

Mijn Krediet is uw persoonlijke omgeving voor uw krediet bij de GKB. Met Mijn Krediet kunt u altijd, dus wanneer u maar wilt, online de status van krediet(en) bij de GKB volgen.

Meld u nu hier aan voor Mijn Krediet.

Hoe kan ik gebruik maken van Mijn Krediet?

Om gebruik te kunnen maken van Mijn Krediet moet u zich eerst hiervoor aanmelden. Daarna kunt u met de ontvangen gegevens inloggen. Dit kan via het tabblad Mijn Krediet of direct op de homepagina van onze website (rechterkolom).

Het enige dat u hiervoor nodig heeft, is een geldig e-mailadres en een internetverbinding. U kunt vervolgens thuis op uw eigen computer inloggen, maar ook op andere plekken, als bijvoorbeeld op een computer in de bibliotheek.

Waar kan ik mij aanmelden voor Mijn Krediet?

U kunt zich hier aanmelden voor Mijn Krediet. 

Wat kost Mijn Krediet?

Mijn Krediet is gratis voor klanten van de GKB.

Wat zijn de voordelen van Mijn Krediet?

Met Mijn Krediet kunt u altijd, dus wanneer u maar wilt, online de status van uw krediet(en) bij de GKB volgen. Kortom, uw wordt 24 uur per dag op de hoogte gehouden van uw lening.

Een aantal voordelen op een rijtje:

- meteen uw saldo kunnen zien
- zien wanneer de laatste betaling is gedaan
 

Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten, wat moet ik nu doen?

Uw gebruikersnaam is uw e-mailadres. Bent u deze vergeten? Neem dan contact op met de helpdesk van Mijn GKB op het nummer 0592 366 070.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik nu doen?

Wanneer u uw wachtwoord bent vergeten kunt u deze via het tabblad Mijn Krediet opnieuw aanvragen. Gaat u hiervoor naar de pagina voor het inloggen op Mijn Krediet. U ziet u onder de Login-knop de tekst 'Wachtwoord vergeten?’ staan. Klik op deze tekst. Vul nu uw e-mailadres in om een nieuw wachtwoord op te vragen. U ontvangt per e-mail een nieuw  wachtwoord. Ga terug naar de inlogpagina van Mijn Krediet en log in met het door ons verstuurde wachtwoord. Let op! Het heeft geen zin om hiervoor de GKB te bellen. Wij kunnen uw wachtwoord niet zien. 

Ik heb een nieuw e-mailadres, wat moet ik nu doen?

Heeft u een nieuw e-mailadres en wilt u deze gebruiken voor uw huidige Mijn Krediet-account? Log dan in met uw oude e-mailadres en wijzig uw gebruikersnaam naar het nieuwe e-mailadres. Dit doet u via Mijn gegevens. In de handleiding van Mijn Krediet vindt u meer informatie.

Waar kan ik terecht met andere vragen over Mijn Krediet?

Indien uw vraag hierboven niet vermeld staat,  neem dan contact op met de afdeling Kredietverlening, telefonisch bereikbaar op maandag t/m donderdag van 10:00 - 12:00 uur via het telefoonummer 0592 820 827.

Zoek op de website

Sitemap Cookiebeleid Privacy Statement © 2019 Gemeentelijke Kredietbank

webdevelopment by iWink, powered by Kirra