Mijn GKB

Wat is Mijn GKB?

Mijn GKB is uw persoonlijke omgeving. Met Mijn GKB kunt u altijd, dus wanneer u maar wilt, online de status van al uw diensten bij de GKB volgen. Kortom, uw wordt 24 uur per dag op de hoogte gehouden van alles wat wij voor u doen. Bij budgetbeheer kunt u bijvoorbeeld 24 uur per dag uw rekeningafschriften inzien. Bij een schuldregeling bent u direct op de hoogte van de laatste status van uw regeling. Ook kunt u geld uit uw reservering Vrij opneembaar opnemen.


Meld u nu hier aan voor Mijn GKB.

Hoe kan ik gebruik maken van Mijn GKB?

Om gebruik te kunnen maken van Mijn GKB moet u zich eerst hiervoor aanmelden. Daarna kunt u met de ontvangen gegevens inloggen. Dit kan via het tabblad Mijn GKB of direct op de homepagina van onze website (rechterkolom).

Het enige dat u hiervoor nodig heeft, is een geldig e-mailadres en een internetverbinding. U kunt vervolgens thuis op uw eigen computer inloggen, maar ook op andere plekken, als bijvoorbeeld op een computer in de bibliotheek.

Waar kan ik mij aanmelden voor Mijn GKB?

U kunt zich hier aanmelden voor Mijn GKB. Of u klikt in de menubalk op Mijn GKB en u vult vervolgens de gegevens in onder het kopje Aanmelden.

Wat kost Mijn GKB?

Mijn GKB is gratis voor klanten van de GKB.

Wat zijn de voordelen van Mijn GKB?

Met Mijn GKB kunt u altijd, dus wanneer u maar wilt, online de status van al uw diensten bij de GKB volgen. Kortom, uw wordt 24 uur per dag op de hoogte gehouden van alles wat wij voor u doen.

Een aantal voordelen op een rijtje:

- 24 uur per dag op de hoogte van alles wat wij voor u doen
- uw persoonlijke gegevens inzien
- bij budgetbeheer meteen zien wanneer uw huishoudgeld is overgemaakt en zelf geld uit uw reservering Vrij opneembaar opnemen
- bij een schuldregeling direct op de hoogte van de laatste status
- bij budgetbeheer 24 uur per dag uw rekeningafschriften inzien
- bij een lening meteen uw saldo kunnen zien

Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten, wat moet ik nu doen?

Uw gebruikersnaam is uw e-mailadres. Bent u deze vergeten? Neem dan contact op met de helpdesk van Mijn GKB op het nummer 0592 366 070.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik nu doen?

Wanneer u uw wachtwoord bent vergeten kunt u deze via het tabblad Mijn GKB opnieuw aanvragen. Naast de Login-knop voor Mijn GKB op deze pagina staat de tekst 'Wachtwoord vergeten?’. Klik op deze tekst. Vul nu uw e-mailadres in om een nieuw wachtwoord op te vragen. U ontvangt per e-mail een nieuw (tijdelijk) wachtwoord.Ga terug naar de inlogpagina van Mijn GKB en log in met het door ons verstuurde tijdelijke wachtwoord. U wordt dan gevraagd het wachtwoord aan te passen naar een nieuw (persoonlijk) wachtwoord.

Ik heb een nieuw e-mailadres, wat moet ik nu doen?

Heeft u een nieuw e-mailadres en wilt u deze gebruiken voor uw huidige Mijn GKB-account? Log dan in met uw oude e-mailadres en wijzig uw gebruikersnaam naar het nieuwe e-mailadres. In de handleiding van Mijn GKB vindt u meer informatie.

Waar kan ik terecht met andere vragen over Mijn GKB?
Op het tabblad Mijn GKB op onze website vindt u een handleiding voor Mijn GKB. Kunt u hierin geen antwoord vinden op uw vraag, belt u dan met onze helpdesk op telefoonnummer 0592 366070.
Zoek op de website

Sitemap Cookiebeleid © 2017 Gemeentelijke Kredietbank

webdevelopment by iWink, powered by Kirra