GKB

Wat doet de GKB?

De Gemeentelijke Kredietbank (GKB) is een overheidsinstelling. Wij helpen mensen met een financieel probleem waar ze zelf niet (meer) uitkomen. Lees meer over onze diensten.

Voor wie is de GKB?

Onze diensten zijn bedoeld voor de inwoners uit ons werkgebied. Voor welke diensten u in aanmerking komt, hangt af van het beleid van de gemeente waarin u woont. Naar ons werkgebied.

Wat is de doelstelling van de GKB?

Het behalen van winst is geen doel van de GKB. Wij willen een bijdrage leveren aan het tenietdoen van de negatieve maatschappelijke- en economische effecten van problematische schulden. Wij doen dit door diensten aan te bieden die gericht zijn op zowel het oplossen als het voorkomen van schulden. Lees meer over onze missie en visie.

Wat is het werkgebied van de GKB?

De GKB werkt voor 22 gemeenten verspreid over de provincies Drenthe, Flevoland, Groningen en Overijssel. Naar ons werkgebied.

Wat zijn de openingstijden van de GKB?

De balie van ons centrale kantoor is vaan maandag tot en met donderdag op werkdagen geopend van 09.00 tot 12.00 uur. Daarnaast werken we op afspraak. Naar contactgegevens.

Wat is het bezoekadres van de GKB?

U kunt ons centrale kantoor bezoeken op de Overcingellaan 15 te Assen. De balie is van maandag tot en met donderdag geopend van 09.00 tot 12.00 uur. Ook houden we spreekuur op diverse locaties in ons werkgebied. Daarnaast werken we op afspraak. Meer informatie over locatiebezoek per gemeente.

Wat is het postadres van de GKB?

Ons postadres is Postbus 426, 9400 AK Assen.

Wat is het e-mailadres van de GKB?

Ons algemene e-mailadres is info@degkb.nl. De medewerkers van de GKB hebben eigen e-mailadressen waarop ze bereikbaar zijn voor klanten en instanties.

Wat is het telefoonnummer van de GKB?

Als u nog niet bekend bent bij of met de GKB, dan kunt u ons telefonisch bereiken op het nummer 0592 366 099. 

Als klant heeft u een vaste contactpersoon die u rechtstreeks kunt bereiken. U heeft een brief ontvangen met de bereikbaarheidsgegevens van uw contactpersoon. Heeft u deze gegevens (nog) niet ontvangen? Neem dan contact met ons op via het algemene nummer 0592 366 099.

Ook voor instanties zijn onze medewerkers rechtstreeks te bereiken. Dit kan via het persoonlijke e-mailadres of via de individuele telefonische spreekuren van de medewerker. Meer informatie vindt u op onze contactpagina. Naar contactgegevens.

 

Wat is het faxnummer van de GKB?

Ons faxnummer is 0592 366 098.

Wanneer is de GKB bereikbaar?

Klanten kunnen hun contactpersonen op werkdagen telefonisch bereiken op vaste spreekuren. Ook instanties kunnen onze medewerkers op werkdagen telefonisch bereiken op deze spreekuren. Raadpleeg onze contactpagina voor meer informatie. Naar contactgegevens.

U kunt onze balie op het centrale kantoor bezoeken van maandag tot en met donderdag van 09.00 tot 12.00 uur.

Ook kunt u ons e-mailen via info@degkb.nl.
 

Hoe kan ik een klacht indienen?

U kunt online een klacht indienen via ons digitale klachtenformulier.

Waar vind ik het klachtenreglement van de GKB?

U vindt ons klachtenreglement onder het digitaal loket.

Wat is het International Bank Account Number (IBAN) van de GKB?

Het IBAN van de GKB is NL94ABNA0458192627.

Zoek op de website

Sitemap Cookiebeleid © 2017 Gemeentelijke Kredietbank

webdevelopment by iWink, powered by Kirra