Team Beschermingsbewind ontwikkelt zich verder

vrijdag 18 januari 2013

De afgelopen maanden heeft het team Beschermingsbewind van de GKB een flinke ontwikkeling doorgemaakt. Er wordt steeds meer praktisch gewerkt vanuit de visie dat investeren in de klant en zijn of haar omgeving (hulpverlening) veel meer oplevert. Door klant te kennen, kan er gerichter hulp worden geboden.

Vanuit deze nieuwe visie is er voor gekozen dat iedere klant vanaf februari 2013 een eigen, vaste contactpersoon heeft welke verantwoordelijk is voor het gehele dossier. De contactpersonen zijn daarbij ingedeeld per regio zodat zij ook een goede band kunnen opbouwen en onderhouden met netwerkpartners en relaties in de regio.

De klant kan zijn of haar contactpersoon drie dagdelen per week telefonisch bereiken. Op de overige momenten zal de klant door de frontoffice van het team Beschermingsbewind te woord worden gestaan.
Vanaf maart 2013 zal Beschermingsbewind rechtstreeks telefonisch te bereiken zijn voor alle netwerkpartners. Alle partners zullen op korte termijn een brief ontvangen met het rechtstreekse telefoonnummer waarop het team bereikbaar is.

Naar het nieuwsarchief

Zoek op de website

Sitemap Cookiebeleid © 2017 Gemeentelijke Kredietbank

webdevelopment by iWink, powered by Kirra