Resultaten klanttevredenheidsonderzoek

dinsdag 6 mei 2014

In de maanden januari en februari van dit jaar is aan onze klanten die gebruik maken van de inloopspreekuren op onze locaties in Assen, Hoogeveen en Meppel, gevraagd hoe tevreden ze zijn over een deel van onze dienstverlening. In een kleine schriftelijke enquête zijn vragen gesteld over de wachtruimte, openingstijden, wachttijden, de afhandeling van vragen en de bejegening door de dienstdoende medewerker van de GKB.

In totaal hebben 146 mensen de moeite genomen om de vragen te beantwoorden, en de uitkomsten zijn zonder meer positief te noemen.

Op de vraag over de openingstijden laat 84% weten tevreden tot zeer tevreden te zijn.Op de vraag over de wachtruimte is dit 86%. 90% van de respondenten geeft aan dat ze de wachttijd niet te lang vinden, hoewel 32% van deze mensen langer dan 5 minuten en soms zelfs langer dan 10 minuten moest wachten. Van de ondervraagden vindt 79% dat hun vraag goed is beantwoord, en 18% geeft dit een voldoende. Met de bejegening in het algemeen is men heel content: 97% is hierover tevreden tot zeer tevreden.

Daarnaast heeft een aantal klanten ons tips gegeven, variërend van het gebruik kunnen maken van een nummerautomaat tot het verbeteren van de privacy. De komende tijd zal bekeken worden in hoeverre we naar aanleiding van deze tips nog verbeteringen kunnen aanbrengen bij de betreffende locaties.

Dit klanttevredenheidsonderzoek is een eerste aanzet om onder onze klanten te peilen wat zij vinden van de GKB in het algemeen, en van onze dienstverlening in het bijzonder. Aan het eind van het jaar zal er een groot onderzoek plaatsvinden binnen ons gehele werkgebied. Het streven is om onze klanten op termijn structureel de gelegenheid te bieden om via onze website mee te werken aan een klanttevredenheidsonderzoek.

Naar het nieuwsarchief

Zoek op de website

Sitemap Cookiebeleid © 2017 Gemeentelijke Kredietbank

webdevelopment by iWink, powered by Kirra