Op 1 april stapt de GKB over op nieuwe software

maandag 21 maart 2016

De GKB gaat vanaf 1 april a.s. werken met nieuwe software (Stratech-Perspectief). De nieuwe software sluit beter aan bij onze werkprocessen, zodat wij uiteindelijk meer tijd overhouden om de klant nog beter te kunnen helpen.

Gewijzigde openingstijden
Vanwege de overgang is de GKB gesloten op vrijdag 1 april a.s.

Geen betalingen mogelijk vanaf 30 maart 12.00 uur
Vanaf 30 maart 12.00 uur kunnen wij tijdelijk geen betalingen meer voor de klant doen. Waar mogelijk halen we geplande betalingen naar voren. Bent u klant en wilt u in deze periode extra geld opvragen? Dit kan (telefonisch) tot uiterlijk 30 maart vóór 12.00 uur.

Let op! Extra geld opvragen via Mijn GKB kan tot en met 29 maart 16.00 uur. Vanaf 29 maart 16.00 uur is Mijn GKB tijdelijk niet meer beschikbaar (offline) tot 4 april.

Nieuw klantenportaal
De overgang op de nieuwe software betekent tegelijkertijd ook een overstap op een nieuw digitaal klantenportaal. Het nieuwe Mijn GKB heeft dezelfde functionaliteiten als het huidige portaal, maar is voorzien van een ander uiterlijk. Zo krijgt de klant een nieuwe menu-indeling te zien en zijn de kleuren en vormen aangepast. Klanten kunnen met al hun vragen over het nieuwe portaal terecht bij de Mijn GKB Helpdesk, te bereiken op het telefoonnummer 0592 - 366 070. Het vernieuwde portaal Mijn GKB is weer beschikbaar op maandag 4 april.

Al onze klanten zijn per brief op de hoogte gebracht van de wijzigingen.

Naar het nieuwsarchief

Zoek op de website

Sitemap Cookiebeleid © 2017 Gemeentelijke Kredietbank

webdevelopment by iWink, powered by Kirra