GKB, Werkplein Baanzicht en gemeente Assen samen op Inwonersplein

donderdag 19 december 2013

Eén loket voor vragen en problemen op het gebied van werk, inkomen, schulden, Wmo en zorg en welzijn. Vanaf 1 januari 2014 zitten GKB, Werkplein Baanzicht en gemeente Assen onder de noemer Inwonersplein samen in dit loket in het stadhuis en op internet. 

Via internet kunnen inwoners hun vragen en problemen verder in kaart brengen en krijgen zij suggesties om daar zelf mee aan de slag te gaan. Wie er op internet niet uitkomt kan bellen of een afspraak maken. Voordeel van het Inwonersplein is dat vragen en problemen op meerdere gebieden in één keer in kaart worden gebracht. Hierdoor hoeft een inwoner maar één keer alle informatie te verstrekken.

 

Al klant van de GKB?

Het Inwonersplein is bedoeld voor nieuwe klanten uit de gemeente Assen. Inwoners van Assen die al klant zijn van de GKB kunnen nog steeds rechtstreeks bij hun eigen contactpersoon bij de GKB terecht.

 

Contact met het Inwonersplein

Op het Inwonersplein staan u en uw vraag of probleem centraal. Heeft u moeite om mee te doen? Wilt u iets weten over zorg en welzijn? U kunt dit soort vragen of problemen zelf in kaart brengen via internet. Ook kunt u met een medewerker in gesprek.

Als u gebruik maakt van internet, blijkt vanzelf of u het probleem of de vraag zelf kunt oplossen. Lukt dat niet? Dan kunt u bellen of een afspraak maken. Bij spoedgevallen neemt het Inwonersplein contact met u op. Om een afspraak te maken of om het meteen met u te hebben over een oplossing.

 

U kunt op de volgende manieren in contact komen met het inwonersplein:

  1. Via internet: www.assen.nl/inwonersplein (mogelijk werkt deze link pas vanaf 2 januari)
  2. Telefonisch via 140592
  3. Via de balie in het stadhuis

Naar het nieuwsarchief

Zoek op de website

Sitemap Cookiebeleid © 2017 Gemeentelijke Kredietbank

webdevelopment by iWink, powered by Kirra