GKB lanceert klantenportaal

maandag 18 juli 2011

De GKB lanceert aankomend najaar het klantenportal Mijn GKB. Dit portaal biedt klanten, binnen een beveiligde digitale omgeving, altijd en overal een actueel overzicht van hun gegevens.

Persoonlijk dossier
De klanten hebben via Mijn GKB rechtstreeks toegang tot hun dossier met daarnaast de mogelijkheid documenten digitaal in te leveren en afspraken te maken of te wijzigen. Via het portaal weet de klant nu precies in welk stadium de hulpverlening zich bevindt. Naast dat dit voor de GKB telefoontjes kan schelen en dus tijdswinst oplevert om meer dossiers af te kunnen ronden, vindt de GKB dit vooral een belangrijke stap in klantgericht en transparant handelen. ‘Wij vinden het belangrijk dat onze dienstverlening geheel inzichtelijk is, zo weet de klant precies waar hij aan toe is’ aldus jan Tingen, directeur GKB.

Ook zullen andere doelgroepen als opdrachtgevers, schuldeisers en intermediairs (beperkt) toegang krijgen tot bepaalde klantgegevens. Dit om het hulpverleningsproces efficiënt en doelmatig te laten verlopen.
 

Naar het nieuwsarchief

Zoek op de website

Sitemap Cookiebeleid © 2017 Gemeentelijke Kredietbank

webdevelopment by iWink, powered by Kirra