Klacht?

Bent u ontevreden over de manier waarop u door één of meer van onze medewerkers bent behandeld? Of bent u ontevreden over onze dienstverlening? Dan kunt u een klacht bij ons indienen.

Waar moet uw klacht aan voldoen?

De GKB heeft als doel om klachten snel en op een informele manier af te handelen. Zodra wij uw klacht hebben ontvangen, nemen wij binnen 3 werkdagen contact met u op. Soms kan er in een gesprek al veel worden opgelost of kan een gemaakte fout worden hersteld. Binnen 2 weken na de ontvangst proberen wij uw klacht informeel af te handelen.

Lukt het niet om samen tot een informele oplossing te komen? Dan gaan we over tot een formele klachtafhandeling. U ontvangt dan een ontvangstbevestiging van uw klacht. De formele klachtafhandeling begint met een onderzoek naar uw klacht en eindigt met een brief waarin u een reactie op uw klacht ontvangt.

De klachtenprocedure kunt u bekijken via de link in het menu links op deze pagina. Daar vindt u ook het klachtenformulier. Gebruik dit alleen voor klachten, en niet voor vragen.

Let op! U kunt geen klacht bij ons indienen als u klant bent van een andere kredietbank. Dien in dat geval een klacht in bij de kredietbank waar u klant bent. Hier leest u voor de inwoners van welke gemeenten de GKB werkt.

Vragen over betalingen of huishoudgeld?

Heeft u een vraag over betalingen in uw budgetplan of over de betaling van uw huishoudgeld? Neemt u dan contact op met uw contactpersoon. U kunt uw contacteprsoon vanaf deze website een e-mail sturen. Ga hiervoor naar onze contactpagina.

Vragen of opmerkingen over Mijn GKB?

Heeft u vragen of opmerkingen over Mijn GKB? Neemt u dan via onderstaande link contact op met de helpdesk van Mijn GKB. 

Contact opnemen met de helpdesk van Mijn GKB

Zoek op de website

Sitemap Cookiebeleid Privacy Statement © 2019 Gemeentelijke Kredietbank

webdevelopment by iWink, powered by Kirra