Aanmelden voor inwoners van Assen

Bent u inwoner van de gemeente Assen en wilt u zich aanmelden voor hulp van de GKB? Lees dan eerst onderstaande informatie!

Ik ben al klant van de GKB

Bent u inwoner van Assen en al bekend bij de GKB? Dan kunt u zich nog wel rechtstreeks bij de GKB aanmelden voor hulp. Dat kunt u doen door telefonisch contact op te nemen met de Centrale Planning van de GKB via 0592 366099 (op werkdagen van 09.00-12.00 en van 13.00-16.00). De medewerkers van de Centrale Planning kunnen u dan een papieren aanmeldformulier toesturen. Het digitale aanmeldformulier op de GKB website kunt u als inwoner van Assen niet meer gebruiken.

Ik ben nog geen klant van de GKB

Bent u inwoner van Assen en nog geen klant van de GKB? Dan kunt u zich alleen aanmelden bij het Inwonersplein van de gemeente Assen. U kunt zich als inwoner van Assen niet meer aanmelden via de GKB of het digitale aanmeldformulier van de GKB.

Aanmelden bij het Inwonersplein kan op de volgende manieren:

  1. Telefonisch via 140592
  2. Persoonlijk via de balie in het stadhuis van Assen
  3. Via de webpagina van het Inwonersplein

Webpagina Inwonersplein

Komt u op de webpagina van het Inwonersplein, klik dan op de link "Welkom op het digitale inwonersplein" en klik in het scherm dat vervolgens verschijnt op de link "digitale inwonersplein":

 

 

 

 

 

U kunt nu de vragenlijst invullen. Geef eerst aan wat voor hulp u zoekt. Vink "Schulden" aan, en eventueel andere gebieden waar u vragen over heeft.

 

 

Vul de vragenlijst verder in. Op een gegeven moment krijgt u links met informatie. Wilt u een gesprek, kies dan voor "Volgende vraag" en beantwoord de vraag "Bovenstaande informatie is voor mij voldoende" met nee. U kunt vervolgens uw persoonlijke gegevens invullen, waarna er contact met u opgenomen wordt voor het maken van een afspraak.

 

 

 

Zoek op de website

Sitemap Cookiebeleid © 2017 Gemeentelijke Kredietbank

webdevelopment by iWink, powered by Kirra